Waśnie dzisiaj moja jedna z kupionych tym sezonie CPC 5 zaliczyła wkręt :? W drodze z pracy do domu zaliczyłem naprawe u osobistego gumiarza.
A jeśli chodzi o te oponki to mam CPC 5 195/65/15H - założone po zimie (nówki). Przejechałem na nich okres letni i po dość wymagającej jeździe w Chorwacji (zwłaszcza po górskich drogach - ostre hamowania i zakręty) opony trochę się wyząbkowały. Po wakacjach myślałem, że zwichrowały mi się tarcze - przy delikatnym hamowaniu drgała kierownica. Znajomy mechanik mechanik zwrócił uwagę, że opony sa pozabkowane. Powiedział, że konstrukcja takich klocków bieżnika może to powodować - podczas hamowań klocki uginają się. Powiedział też, że możliwe, że dalej bieżnik się wyrówna. I faktycznie - po dalszych kilometrach drganie kierownicy jakby się znacznie zmniejszyło.
A ogólnie z oponek jestem bardzo zadowolony - dobra przyczepność na prostej i na zakrętach i podczas hamowania. Zwłaszcza podczas szybkiej jazdy na chorwackim krętym i górzystym Peljesacu nie dały powodu do narzekań
A jeśli chodzi o te oponki to mam CPC 5 195/65/15H - założone po zimie (nówki). Przejechałem na nich okres letni i po dość wymagającej jeździe w Chorwacji (zwłaszcza po górskich drogach - ostre hamowania i zakręty) opony trochę się wyząbkowały. Po wakacjach myślałem, że zwichrowały mi się tarcze - przy delikatnym hamowaniu drgała kierownica. Znajomy mechanik mechanik zwrócił uwagę, że opony sa pozabkowane. Powiedział, że konstrukcja takich klocków bieżnika może to powodować - podczas hamowań klocki uginają się. Powiedział też, że możliwe, że dalej bieżnik się wyrówna. I faktycznie - po dalszych kilometrach drganie kierownicy jakby się znacznie zmniejszyło.
A ogólnie z oponek jestem bardzo zadowolony - dobra przyczepność na prostej i na zakrętach i podczas hamowania. Zwłaszcza podczas szybkiej jazdy na chorwackim krętym i górzystym Peljesacu nie dały powodu do narzekań
Komentarz